(Android) Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight koder mange ædelstene
Feb 17, 2022 14:51:04 GMT
Post by neticnocomdext on Feb 17, 2022 14:51:04 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mange ædelstene ▞▞▞
▞▞▞ Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight 2022 version ▞▞▞
Dette spil skal have multiplayer én mod én person og også spille online mod andres. Hvis du gør det, vil folk elske dette spil og ville være det bedste👍og godt stykke arbejde, men hjælp os med at redde vores konto, så der er mere niveau at fuldføre
Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight Azione zrui
Problemet er annoncerne og pvp'en, som ikke rigtig er, hvad jeg forventede, at den skulle være, pvp'en samler bare point op for at komme højere op på ranglisterne, og modstanderen er bare en bot, der kan reagere på, at du kan blokerer perfekt angreb, der suger.
Dumme gentagne træk og i sidste ende bliver for vanskelige og ingen opgraderinger
For let og uinteressant. Det var ok i starten, men det bliver hurtigt kedeligt. Også ekstremt gentagne.
Hej gutter, du bad om en feedback, så jeg giver den. Jeg har drejet hjulet 500 gange allerede og har ikke låst karakteren op endnu. Mit andet problem er, at jeg afsluttede spillet på 3 dage, og jeg har ventet i uger på nye niveauer. hvis der ikke kommer nye niveauer, kan jeg lige så godt slette spillet ikke? Jeg giver dig 5 stjerner, når disse to problemer er løst. Tak for din tid
Til at starte med er gameplayet godt. Det føles meget frit og flydende. Lyddesignet er ret dårligt, i betragtning af at alle kamplydene er de samme, hvilket bliver MEGET GAMMEL MEGET HURTIG. Der er nogle meget små kampfejl såsom: slag uden input og brug af specielle angreb uden input. Historietilstanden var det, jeg spillede mest, og for det meste er det ret nemt. Den sidste chef i Kapitel 1 er en udfordring, men bortset fra det vil de fleste fjender tabe på omkring 30 sekunder.
Tak for dit spil, og vi håber, du fortsætter med at støtte fremtidige opdateringer af Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight. yderligere information
Id give det 5 stjerner, hvis de ville fjerne fejlen, som du laver et mega-angreb, og de slår dig med en energibold, de stopper og venter, indtil du angriber, og de ville tilføje mere anime som zeven dødssynder, min helt og en fred ☺
Okay se, dette spil er meget sjovt og er meget godt, men det kan forbedres, såsom tilføjelse af taghold-kampe, eller hvad jeg synes ville være fantastisk, er en online player vs player mode eller som om to personer arbejder sammen for at K.O. en virkelig stærk fighter som ekstreme tider 5. Også i det øjeblik spillet får nogle nye modes, vil min anmeldelse straks gå op til en 5. Det er i hvert fald bare nogle tanker, fortsæt det store arbejde.
det er ikke dårligt, men det er lidt irriterende at have en annonce hver gang du slår personen
Dette spil er åndssvagt. Dette spil er super glat og tidsdræber. Som en dragebold-fan synes jeg, at dette er det bedste spil.
Bare dårligt, at de brugte en animation, en fyr brugte tid på, der faktisk ikke er et spil, der er annonceret. Jeg installerede det bare for at efterlade det til skraldespanden, det går, og gæt, at der er dem, der siger, hej, det er et spil, og det er, og de er gode, det er bare en kopi en wannabee en poser jeg kunne fortsætte, men jeg er træt cya
Sjovt spil, men der er nogle problemer. For det første er der for mange købbare spillere. Dette giver dette spil en mulighed for at betale for at vinde, hvilket ikke er sjovt. For det andet, for et stykke tid siden, havde jeg brugt mindst 20$ på dette spil, for karakterer, pakker osv. Angiveligt endte jeg med at afinstallere og geninstallere spillet, og alle mine indkøb var væk.Dette er ekstremt skærpende i betragtning af, at jeg brugte 20$ på et mobilspil. Ret venligst dette.
Har set bedre plus dette spil har fejl og masser af annoncer.
Stickman-krigere - Super Dragon Shadow Fight er et stickman-spil, der bruger den populære anime "Dragon Ball Z" som kilde til ideer.
Elsker dette spil, men kts lidt skumle, hvordan de får dig til at købe bestemte karakterer, du vil gerne, hvis du vil gøre det, giver det også mulighed for at gøre det til noget, som jeg kan tjene gratis i spillet, måske en masse mønter eller ædelstene, så det er nemmere at købe med penge, men jeg ville have, at du er dedikeret nok, du stadig kan få, burde spillere ikke have adgang til alle karakterer gratis eller betale?
downloade Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight 1.3.4 til ...
Waaaaay for mange annoncer. Generelt er spillet godt, men mængden af annoncer, det har, gør det efter min mening ikke så underholdende. Du vil bogstaveligt talt gennemgå omkring 50 annoncer, hvis du spiller i en time eller deromkring.
Ok... Problem: installation! Ok, så jeg spiller sparker mig ud. Afinstaller, vil ikke engang lade mig downloade det igen... Men mens jeg spillede ret godt, læg bare flere karakterer og gør dem gratis... Og ingen annoncer... GRATIS.
Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight Acțiune iij
Super Stickman Heroes is the best action and fighting arcade game on APP STORE. Players can choose their Super Heroes, upgrade the ultimate
Der er mange grunde til at give 1 stjerne, ligesom chefen allerede er i ultraform, som om jeg kæmpede meget, og det kontusionsangreb, som din fjende giver dig. 😑 plus jeg kan huske, at jeg købte den helt, som har de højeste tilstande. Taber stadig fra en chef, der kaldte sig selv en GOD SLAYER, jeg køber ham endda i spilvaluta for at have en lige kamp, men nej, jeg er klar over, at chefen faktisk er i ultraform. btw atlest skindesignet er godt (KUN).
Dragon Shadow Battle Warrior 2 - App Store
Jeg kan virkelig godt lide anime-karakterernes bevægelser i kamp, men jeg føler, da nogle karakterer er stærkere, at alle karakterer har deres egne unikke evner. En anden ting er, at de fleste karakterer koster penge, og jeg har over 100.000$ og over 300 ædelstene, men alle de karakterer, der er bedre end min egen sølv-geta, er penge. Så hvis du vil bruge nogle penge end din bøde.
Door Kickers: Action Squad - Xbox One Gamerpoint Highscore
Ændrede min mening om denne ting, champen er nået til nul sundhed, og han var ikke død endnu, og nogle chefer er overmandet. Hvad med at tilføje muligheder for at bruge mønterne til som slowmotion, time stop,hakai blast Så venligst opdater dette
Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight Laga nbqx
Spillet er godt, stickmans er gode, men I har ikke for mange kort og skins, og når I kæmper med nogen, når I klikker på skjoldet nogle gange virker det ikke, jeg ville være glad hvis I havde alle andreods som andreod 15 og de andre, I har ikke alle karakterernes udvikling og flere skins, der venter på at blive udvalgt.
Action. Opdatering : March 07, 2021. Krav : Android 4.4+ ... Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight. SkySoft Studio. Stickman Fight - Battle Royale.
Stickman Warriors Super Shadow Fight - Seneste Version Til ...
Dette spil er sejt, men for mange annoncer, jeg kan ikke engang kæmpe med, og stanseknappen fryser, hele tiden jeg rammer fjenderne, når kun nogen fikser mig så sur på det. jeg holder nogle gange op med at spille
Alt for mange annoncer efter hver lvl er der en annonce. Forfærdeligt meget, hvis du vil have folk til at spille dit spil, skærer annoncerne ned til 1/4 af, hvad du har nu
Jeg kan godt lide grafikken i dette spil, og bedst af alt, det har karakterer af Dragon Ball Z, ikke dårligt 😆
Denne app fortjener ikke 1 stjerne, den fortjener mindre Fordi den er fuld af reklamer, og AI'en er så kraftfuld, har det grundlæggende angreb ingen nedkøling, og i det sekund, du fjerner blokeringen, vil de skade dig, selvom de er langt. Og selvfølgelig får du penge. kan låse op for alle helte fra spillet ved blot at bruge penge Skaberen skal være 🤑🤑🤑🤑🤑
Super sjovt.iser vis min Kener figurerne
Bruh nej bare nej.. Spillet var sjovt ikke før du spillede PvP hvorfor? Det er falsk, og hvorfor blokerer de dine angreb på samme tid... seriøst, det er meget irriterende, når du slipper uforudsigelige træk, de kan fuldstændig kaste nogle angreb, mens du gør det -_- NEJ.
Meget godt!, spillet er godt lavet, og det er ikke som de andre dovenskabte spil, så mange karakterer, jeg anbefaler dig at downloade dette spil, hvis du keder dig og vil have et godt spil at spille
Lame kontrollerer for mange annoncer. Hvis modstanderen fanger dig et sekund ubevogtet, er du død, et slag, og du er lamslået, ingen vej ud af nærkamp. For mange vanvittige annoncer!!!
Little Big Snake 休閒 wmu
Fantastisk tidsmorder, du vil aldrig fortryde at spille dette spil, 100% nydelse fuldstændig, jeg lovede dig! Grafik af høj kvalitet, jævn kontrol, fantastiske kampeffekter, seje lydkampeffekter og smukke helte. Dette spil har brug for "Editor's Choice". Jeg foreslår kun at tilføje færdigheder, der kan ødelægge blokfærdigheder og fokusere på nyt indhold i spillet. Alt i alt godt spil! Hold det opdateret udviklere.